Facebook autoposteris

Šiuo metu socialiniai tinklai įgyja vis didesnę reikšmę žmonių gyvenime. Vienas iš pačių didžiausių socialinių tinklų yra „Facebook“, kuriame  kiekvieną dieną tiek Lietuvoje, tiek visame pasaulyje apsilanko milijonai žmonių. Galima teigti, kad socialinis tinklas „Facebook“ yra kaip vienas iš pačių galingiausių marketingo įrankių. Norint ką nors reklamuoti „Facebook“ socialiniame tinkle, galima ne tik perkant mokamas „Facebook“ reklamas, kurios beje yra brangios, bet ir naudojantis tokia galimybe kaip  „Facebook“ autoposteris.

Facebook autoposteris yra automatizuota sistema, kurios pagalba galima automatiniu būdu talpinti įvairią informaciją, tokią kaip  tekstai, nuotraukos, nuorodos, paveikslėlius, vaizdo įrašai visose socialinio tinklo „Facebook“  grupėse vieno mygtuko paspaudimu. „Facebook“ autoposteris pasižymi paprastumu, kadangi naudojimasis juo nereikalauja jokių specifinių žinių. Norint pradėti naudotis autoposteriu, pirmiausia reikia išsirinkti planą, susikurti paskyrą,  reklaminį stendą, kurį dažniausiai sudaro aprašymas, paveikslėlis arba video. Kai jau bus atlikti šie veiksmai,  galima pradėti naudotis „Facebook“ autoposterio funkcijomis. Paspaudus mygtuką „siųsti dabar“, autoposteris visą likusį darbą atliks už jus,  o tai reiškia, kad nebereikės skelbti skelbimus skelbimus įvairiose „Facebook“ grupėse rankiniu būdu, kas atima begalės laiko.  Reikia paminėti, kad „Facebook“ autoposteris yra valdomas per interneto naršyklę, todėl prie jo prisijungti ir naudotis jo suteikiamomis funkcijomis galima bet kurioje pasaulio vietoje, kur tik yra interneto ryšys dvidešimt keturias valandas per parą, septynias dienas per savaitę, ištisus metus.

„Facebook“ autoposterio privalumai ir suteikiamos galimybės leidžia ne tik sutaupyti nemažai pinigų ir laiko, bet ir pasižymi lankstumu bei plačiu pritaikymu, kadangi „Facebook“ autoposterio funkcijas galima panaudoti ne tik verslo klientų pritraukimui,  bet ir asmeninėms reikmėms, pavyzdžiui reikiamų prekių paieškai. Ši marketingo priemonė leidžia surasti tikslinę auditoriją,  nes skelbimai gali būti skelbiami į tam tikras „Facebook“ grupes atskirai, grupuojant jas pagal tam tikrus kriterijus , pavyzdžiui kaip jų temos ar paskirtis, tokiu būdu jas suskirstant į kategorijas. Todėl galima teigti, kad „Facebook“ autoposterio paslauga gali būti naudinga kiekvienam vartotojui, kuris naudojasi tokiu socialiniu tinklu kaip „Facebook“.